Linki sponsorowane - reklama internetowa Adwords
Linki sponsorowane AdWords - tu z góry określasz budżet, jaki chcesz przeznczyć na reklamę w internecie, a później płacisz tylko wtedy gdy ktoś kliknie w link prowadzący do Twojej strony. Tak dzieje się aż do momentu wyczerpania budżetu – wtedy reklama internetowa znika z wyszukiwarki. Plusem jest to iż w przypadku AdWords to Ty decydujesz o tym, w jakie dni i w jakich godzinach będzie wyświetlała się Twoja reklama oraz która grupa użytkowników będzie mogła ją zobaczyć, a także przy jakich zapytaniach będzie widoczna - Ty wybierasz hasła kluczowe po wpisaniu których użytkownik znajdzie twoją stronę w linkach sponsorowanych. W dowolnej chwili możesz taką reklamę wyłączyć. Dzięki reklamie internetowej AdWords link do Twojej strony pojawi się w internecie praktycznie od razu i jest to największym plusem kampani AdWords.
Dlaczego warto skorzystać z płatnej reklamy w internecie
Wykorzystaj potencjał jaki daje reklama internetowa Adwords i precyzyjnie docieraj do klientów którzy są zainteresowani tym co oferujesz.
- precyzja – docierasz dokładnie do osób zainteresowanych Twoją ofertą
- oszczędność – płacisz tylko za kliknięcia w link do twojej strony, nic nie płacisz za wyświtlania twoje strony w dziale reklama
- szybkie efekty – pierwsze wejścia na stronę w tym samym dniu gdy kampania będzie aktywowana
- pełna kontrola kosztów – sam decydujesz ile chcesz zainwestować i sam ustalasz budżet dzienny, tygodniowy, miesięczny.
- mierzalność efektów – na bieżąco śledzisz które hasła kluczowe faktycznie na Ciebie zarabiają (generują konwersje)
Jak działa reklama w internecie poprzezAdWords
Użytkownik wyszukiwarki, szukający danej usługi lub produktu, wpisuje w okienku wyszukiwarki hasło kluczowe np. "skup samochodów Gdynia". W Google wyświetlają się reklamy czyli linki sponsorowane (zaznaczone na zielono - Reklama) odpowiadające na dane zapytanie - w najbardziej widocznych miejscach, zawsze nad naturalnymi wynikami wyszukiwania oraz na samym dole pod wynikami natualnymi. Po kliknięciu w reklamę, następuje automatyczne przekierowanie na stronę internetową reklamodawcy. Koszt kliknięcie a reklamę jest rożny w zależności od konkurencyjności hasła ale stawki rozpoczynają sie już od kilku groszy za kliknięcie. Tania reklama internetowa - przy odpowiedniej strategii kampanie AdWords można zoptymalizować tak by koszta były odpowiednie na każdą kieszeń. Poniżej przykład - reklama w internecie poprzez Adwords ( linki sponsorowane z wyróżnionym na zielono znaczkiem "Reklama"),